lördag 8 augusti 2009

Liten nattrapport

Enligt säkra källor (vakten Pygge) besöktes Jerry Williams och Måns Zelmerlöw av cirka 1400 personer. Det gör lite över 500 000 i biljettintäkter. Undrar just vad breakeven var?
Kom tyvärr också alldeles för sent till Tullamores spelning på O´Learys på grund av eget repande, men fick en snabb lägerrapport av Tommy Bender - banjonist (heter det så?) i Tullamore Brothers. Det hade varit en lyckad kväll enligt honom.
Saker och ting, mest personer, på Bishops Arms gjorde att jag inte ville vara där och hastade därför till Liquid Bar för en snabb hörning av vad Dotti kunde tänkas spela. Kom sent dit också och antingen hade hon slutat spela eller så var det paus. Stod bredvid Dotti, men jag tror inte hon kände igen mig. Ja, det är ju nästan 20 år sedan vi spelade ihop. Hon, jag, hennes syster Eva och bror Hansa - i ett band som hette Blueline.
Valde att gå hem eftersom luftkonditioneringen inne på Liquid Bar inte ville fungera.
Vasatorget och Wasakrogen med trubadur ligger tyvärr helt åt fel håll i förhållande till där jag bor. Så...

1 kommentar:

T. sa...

Schysst sida!!! jag kommer igen. Banjoisten