torsdag 24 september 2009

Nu hettar det till

Kul med lite kommentarer på bloggen.
13 inlägg under "Pärlorna i Hallsberg".
NA är egentligen inget jag vill diskutera men jag kan säga att jag sett en del under mina 19 år där - allt absolut inte positiva upplevelser. Visste bara läsarna hur det går till på tidningen så... ja, då skulle inte många prenumerera. Det skulle kunna bli en bra tv-serie.
Jag har inga planer på att återvända dit. Det skulle i så fall vara med en offentlig ursäkt från vederbörande chefredaktör och cheferna på kulturredaktionen och att de samtidigt slutade sina tjänster.
Detta kommer inte att hända.
Så därför skriver jag här i stället.
För mitt eget höga nöjes skull... inget annat... och om filmer och musik jag tycker om.

5 kommentarer:

Clintan sa...

Vore väldigt kul med en tips film klassiker hörna där Gamla godingar får rec ex. Eastwoods collection.

Uffe sa...

En mycket bra idé! Ska bara tänka en stund på hur det skulle presenteras.

Anonym sa...

"En offentlig ursäkt från vederbörande chefredaktör och cheferna på kulturredaktionen och att de samtidigt slutade sina tjänster."
Vad har de gjort som gjort dig så upprörd? Säger man a får man säga b!

Anonym sa...

15. :-)

Uffe sa...

Som sagt... jag kommer att avslöja allt en dag. Väntar bara på rätt tillfälle.