tisdag 9 mars 2010

Äntligen...

har jag skrämt liv i modemet så att Internet funkar igen.
Tydligen tålde det inte att bäras uppför två trappor i en pappakartong.
Känsliga prylar tydligen....
Men nu, nu jäklar blir det åka av!

Har nu uppdaterat kalendern rejält. I varje fall för denna vecka.
Missa inte Anders Wendin (Moneybrother) på Ritz nu på onsdag,
Trevlig kille. Gjorde en intervju med honom för några år sedan. Han satt i en fiskebåt och hade inte pratat med en människa på en vecka. Enligt hans manager fick han inte störas inför spelningen i Karlskoga.
Det första han sa när jag ringde var:
-Vad trevligt att någon ringer. Jag har inte pratat med någon på en vecka! Jag trodde nästan jag var bortglömd.
Och så pratade vi typ två timmar om allt mellan musik och rampfeber.
Vad lär man sig av detta?
Jo... att managers kan brinna i h-vetet och att de bara är korkade gatekeapers!

Inga kommentarer: