torsdag 31 december 2009

Ja, ja... okej då...

Så här är det.
Liksom.
Har väntat på brev från de brittiska öarna.

Nu har det anlänt. Underskrivet och allt.
Och jag har lovat komma med en förklaring till varför det varit lite klent med inläggen på bloggen.
Svaret är:
Från och med dem 11 januari kommer jag befinna mig på Näbbtorget och i HKM Publishing AB´s lokaler. HKM Publishing AB ger bland annat ut Nollnitton, Marknad Örebro, Handelsstaden Örebro City, Campus och Nollnitton Sommarguide.
Jag kommer att sysselsättas med diverse spännande uppdrag.

Alla tips mottages med största tacksamhet på e-postadressen: ulf.hjelting@comhem.se

Om detta kommer att påverka antalet inlägg på den här bloggen?
Kanske... kanske inte...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, till vad det nu är.

Uffe sa...

Jobb. Nått vettigt att göra. Hoppas jag.

Anonym sa...

Nollnitton är helt klart stans enda papperstidning med koll på nöje. Till skillnad från Allehanda och numera så sopiga Meny har den egna filmrecensenter istället för TT-texter. Lycka till på nya jobbet!

Anonym sa...

Jag som trodde Meny gått i graven?

Uffe sa...

Skärper de sig inte på den där tidningen vi inte längre nämner vid namn så kommer det att hända.

Anonym sa...

Nollnitton koll på nöje?? Är ju rena skräpet! Dessutom har dom inge på webben så är det någe som kommer gå i graven så är det dom. Men kul att de lyckats värva dig iaf, helt klart ett lyft för blaskan.